25.5.2014

05.04.2014 treenejä, Windyn hoitamista ym.

Nyt on taas päässyt vähän kulumaan aikaa kun viimeksi olen kirjoittanut.
On ollut vähän kiirettä ja kotiin päästyäni olen ollut usein hyvin väsynyt.
Nyt alkaa olemaan taas energiaa eri asioihin.

Viime tekstissä kerroin, että Windy meni kasvattajan luokse hoitoon ja tottumaan siellä oloon. Siitä sitten myöhemmin lisää.. :)


09.03.2014


Olin kuuntelemassa Tarja Melakarin toko-koulutusta. Tykkään paljon Tarjan ideoista ja ajatuksista. Täytyy miettiä, että jos joskus pääsis ihan koiran kanssa treenaamaan.
Siinä meni mukavasti yksi ilta :)


10.03.2014


Hain Windyn Mäntsälästä kotiin ja oli oudosti käyttäytynyt siellä.
Ei voida tietää johtuiko nämä oudot käytökset esim. väsymyksestä, kivuista, stressistä ym.
Windy pääsi kotimatkalla Johannan käsittelyyn (osteopaatti) ja sen jälkeen on alkanut näyttämään toipumisen merkkejä.
Johanna kyllä sanoi, että ei ihmettele, et on ollut kipeä.
Määräys/ohjeeksi saatiin, että käsittelyt 3 vko - kuukauden välein ja sovittiin, että vien Windyn vielä ainakin toisen kerran Johannalle :)


11.03.2014

Oli ATT:n epikset. Mentiin Wilman kanssa kisaamaan. Wilma teki tosi hienosti ja muuten olisi tullut nolla, mutta emäntä meni olettamaan eikä ohjannut vikaa estettä "hih". Koskakohan mä opin sen?
Käännökset ei olisi voineet olla tiukempia eikä muutenkaan paljoa sujuvampi :)
MUN PÄTEVÄ AKSAKÄPPÄNÄ :)


12.03.2014


Jaakon yksäri Anun kanssa puoliksi :)
Sain Anulta kuulla tammikuussa, että hän oli ostanut mulle joululahjaksi yksäripuolikkaan. Ja oli onneksi saanut sen Jaakolle.

Radan näin edellisenä iltana etukäteen piirroksesta ja ensin ajattelin, että huhhuh. Mutta yllättäen päästiin aika pitkälle.





Wilma oli loistava ja aika hienosti teki töitä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti